** Beautiful Life With U **

:: Pembuka Bicara @RealReen ::

Assalamualaikum semua visitors...

RealReen

Alkisah disebalik nama domain blog saya ni actually ada kisah tersirat disebaliknya. Anyway saya mmg nak guna nama tag yg selalu saya pakai "FaraMie". Bila daftar ja rupanya da ada orang guna melepaslaa nk guna tag name tuh..Tag name tu saya anggap bertuah pada diri saya napa yerk..xtaulaa tp saya mmg suka :).

Actually "Real" adalah sempena nama abg kat alam siber. Itulah nama yang menjadi penghubung di dlm mirc hehhee kelakar plak psl kitaorg ni satu tmpt study. Memang semenjak menjadi kawan chatting nilaa tempat kitaorg berbual sakan..honestly time tuh saya xbapa kenal abg n abg pun xbapa kenal saya sampailaa kita jadi kawan.Xtau napa mmg bila saya online abg mesti masuk saya rupa2nya abg da syok berchat ngan saya ya..hahahhah. Dan "Reen" adalah nama saya yg hujung skali. Sejak drp tuh abg tlh menggunakan tag name "RealReen" di mana-mana termsklah buat wallpaper n screensaver.

Seronoknya bila mengimbas kembali memori indah di kuantan, pahang. Bilalaa dapat pi sana lg..
Jodoh pertemuan xpernah kita sangkakan itulah ketetapan Ilahi.Dan saya bersyukur di atas pemberian-Nya.

2 comments:

hai zul lama x dgr kabo..hehehe yg ko tau ni secara rumusan atau overallnya secara detailnya hanya Kami yg tahu ;).Anyway selamat dtg ke blog aku.

Blog Widget by LinkWithin