** Beautiful Life With U **

:: Arrgghhh!!! Suamiku Kahwin Lagi ::

Erm..huh satu perkara yang mengerikan aku tajuk kali ni..actually ni satu mimpi. Cuma aku selalu terpk kenapa aku mimpi seperti itu daripada tahun lepas dan mimpi itu berulang2 dalam situasi yang berlainan tetapi meaning yg sama. Nak kata aku selalu pk benda mengarut camtuh xpernah lak aku pikir.Ntahlaa jarang aku dapat mimpi yang sama berulang2 selalunya mimpi cam gini satu alamat..huahh :( betul ka??sudah ready kaa aku..apa akan jadi pada aku..adakah ni semua hanya mainan tidur atau ada maksud disebaliknya. Kata orang ikatan suami isteri kuat dan si isteri selalu akan mendapat firasat mengenai suaminya dalam pelbagai bentuk.

Tapi aku betul-betul nak tau apa maksud disebalik ni semua yaa..ada sapa2 boleh tolong kaa?Kekadang tuh perasaan marah dan nangis dalam mimpi terbawa sampai sedar drp mimpi..betul xcayaka?heemm bila saya citakan pada abg..abg mesti ckp..
-usah dok pk laa mimpi camtuh...
-alaaa mengarut jaa tuh semua..
-tulaa terlalu sangat tgk sinetron indon
-cantik x pompuan tuh..(hai sempat lg tanya camtuh)
-apa yg berlaku mgkn disebaliknya

lega gak laa dgr abg kata gitu tapi ntahlaa mimpi ni mmg memusykilkan aku.Ya Allah apakah alamat yg ingin kau sampaikan..walau apa pun jua Kau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran dalam aku mengharungi dugaan yang Kau berikan..Amin..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin