** Beautiful Life With U **

:: Our Memorable Journey ::

"Happy 3rd Wedding Anniversary FaraMie"

Tepat jam 10.30 mlm pada 29.04.09..genaplaa usia perkahwinan kami yg ke-3. Rasa cam baru sekejap ja. Saya pun masih belum abis lagi mengenali insan yg bernama suami. Walaupun kami telah lama berkenalan..tp kami masih belajar dan mengenali diri masing-masing.

Saya doakan semoga hubungan kita berkekalan hingga ke akhirat kelak. Semua hajat tercapai dan sama-sama dapat membina rumahtangga yg sakinah. Dapat menjalani amanah dan tanggungjawab dgn baik serta memupuk kemesraan di dalam perhubungan. Apa plak harapan abg?

Kekadang saya rskan diri ni x layak utk bergelar isteri abg. Terima kasih abg kerna menerima diri ini yg terlalu byk kekurangannya. Saya juga sentiasa memperbaiki diri utk menjadi isteri spt yg abg ingini..;). Sememangnya manusia xlari drp melakukan kesilapan..lalai..dan totally tidak sempurna. Rajin2laa abg menegur dan memperingati saya..begitu gak sebaliknya. Sepanjang kehidupan yg saya lalui bersama abg..tipulaa kalo saya kata saya hanya melalui kegembiraan ja. Sebagai manusia biasa yg punyai hati dan perasaan..semua saya rs..marah, geram, sedih, kecewa..itulaa warna-warni dan asam garam kehidupan. Bangkit dan belajar drp kesilapan dapat mematangkan dan betah utk menghadapi segala kemungkinan yg berlaku..tu jugalaa yg menguatkan ikatan ni.

Cerita psl our journey....pd mulanya amat sukar utk saya lalui alam rumahtangga kerana abg seorg yg cpt jemu pd sesuatu benda..so saya kena slalu kreatif..cerewet dlm segala hal dan inginkan kesempurnaan serta pengkritik yg hebat hehehe. Jgn ingat diam2 , senyap2 abg xpandai berkata2..skali dia ckp..kita pun bole terdiam..nak2 saya ni seorg yg suka bertny, byk ckp n buat argument. Xtau camna kami bole bersama..psl terlalu byk perbezaan di antara kami drp segi minat, kesukaan dan hobi. Tp itulaa our wonderful n colorful life. Dan disebabkan kami berdua anak yg sulung..kami berdua lbh..caring, melindungi, tegas dan dedikasi terhadap apa yg kami lakukan. Tp bila timbul soal pendapat..kekadang bertelagah gak yerlaa masing2 nk menang hehhehe. Kesimpulannya..saya telah byk belajar..n masih belajar, serta byk perubahan diri yang positif dan kecerdasan emosi.

Our big day..kami just buat simple celebration..lihat disini. Walaupun begitu saya tetap kenang dan sgt2 hargai..segala apa yg telah abg sediakan. Tq abg..muah..;)

4 comments:

Happy 3rd Anniversary ok!

wah2..dah 3 tahun ek korang.cayalah!!!

TQ..aku pun xsangka da 3 thn yaa..rs cam sekejap..cam baru sethn lbh jaa ;p

To : Farah

Ooo...dah 3 tahun eh :) aku baca entry atas dulu, itu yg tanya nie annyvesary yang ke baper, hehehe

Something to share...
"A great marriage is not when the perfect couple comes together. It is when the imperfect couple learns to enjoy their differences..."

Nie kata-kata favourite aku :D

Semoga bahagia ke akhirnya...

***Ko cakap romantic dinner tu simple celebration? huishhh...bagi aku dah grand sesangat dah tu :D

To: Zue

TQ zue..amin..ha'ah bestlaa madah tu aku pun suka..

Blog Widget by LinkWithin