** Beautiful Life With U **

:: Tag Zue - 10 Birthday's Wish List

Best tajuk tag ni mmg slalu ternanti2 apa yg akan saya dpt time beday dan apa kejutannya. Of course time beday ni, mmg byk yg kita inginkan..lebih2 lagi kalo yang merealisasikannya adalah orang yg rapat, sayang dan mengenali kita. Ok tanpa buang masa saya jawab tag ni..

The rules are:
1. Make a list of what you want on your birthday
2. The list should be 10 numbers
3. Give it to 10 frens of yours

On my birthday, I wish that I can...

1- Abg wish dan berikan saya kad yg mengandungi kata-kata yg romantik sehinggakan saya berasa terharu serta satu kucupan. Actually tu sudah ckp bg saya.

2- Abg membuat kejutan pada saya dgn membawa saya ke candlelight dinner di hotel ternama dgn makan makanan italy. Pelayan kat situ membawa kek harijadi dgn alunan lagu romantik serta abg ajak saya menari hehhehe.

3- Abg membawa saya melancong ke tempat2 yang indah x kisahlaa kat mana asalkan oversea. Kalo bole kawasan tu..berada di atas tanah tinggi atau kaw. pantai.

4- Satu hari abg spend masa pada saya dan layan saya mcm queen

5- Abg belikan saya hadiah yg xpernah saya impikan selama ni. Biarpun hadiah tu kecil atau xberharga tp ia amat bererti buat saya.

6-Abg plan dgn my family dan family mertua saya utk celebrate my beday dgn kenduri kesyukuran dan saya raikannya dgn insan2 yg kurang bernasib baik. Pada waktu tuh semua org peluk saya.

7- Abg buat kek harijadi saya sendiri tanpa bantuan sesapa..walaupun kek itu xmenjadi itu akan menjadi satu memori yg xkan saya lupakan.

8- Semua org yg saya sayang gembira dan happy dengan keberadaan saya selama ini dan mendoakan kebaikan utk saya dunia dan akhirat

9- Abg membawa saya pergi umrah dan melawati tanah arab..dengan niat bermuhasabah dan memperbaiki diri utk kehidupan yg lebih berkat dunia dan akhirat.

10- Akhir skali, of course saya juga mahu di harijadi saya semua gembira dan berdoa agar Tuhan memakbulkan impian saya, dimurahkan rezeki, anak yg soleh dan solehah, kehidupan yg berkat, panjang umur serta hbgn rumahtangga yg berkekalan.

Kepada sesapa yang belum buat tag ni lg.. rs cam x cukup 10..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin