** Beautiful Life With U **

:: Minggu Penting ::

Banyak perkara yg penting berlaku dalam minggu ni. Seperti mggu2 sblm ni..masih lg sibuk dgn aktiviti2 yang dilaksanakan. Mana xnya..murid2 da excited nak tau ke kelas mana mereka akan ditempatkan pd tahun depan. Adakah mereka termasuk dlm kelas bestari iaitu Anthurium, Daisy, Orchid & Ixora (A.D.O.I). Percubaan naik darjah dilakukan secara serentak utk semua aliran kecuali tahun 6, mereka terpaksa membuat pendaftaran ke SMK yg telah ditetapkan. Pada mggu ni gak, semua ibubapa bg murid2 thn 1 2010 seramai 467..sibuk mengambil buku2 teks di bilik SPBT dan raptai penuh bg Hari Anugerah Cemerlang juga dibuat bg persiapan terkahir.

Huh cukup padat...apatah lg hari yang ditunggu2 oleh pihak sekolah utk mengetahui keputusan UPSR akan keluar pd hari ni iaitu 19/11. Saya plak yg excited..ibubapa juga sudah ada yg dtg awal & xsabo2 menanti keputusan anak2 mereka. Pulak tu saya yg tampal keputusan UPSR..xsempat habis tampal lg ibubapa da berkerumun kat kawasan tuh. So far alhamdulillah..ada peningkatan di dalam resultnya. Tahun ni sekolah saya mendpt 89 murid 5A..kalo ikut target 100 org..tp oklaa drp thn lps hanya 76 murid. Saya pun turut sebak bila tgk bebudak dgn ibubapa mereka menangis kegembiraan. Sekalung tahniah kpd mereka yg berjaya begitu juga utk guru2 yg selama ni telah berusaha keras.

Dan xlupa juga, pd Rabu yg lps bermulala peperiksaan SPM di seluruh M'sia. Diharapkan adik saya dik la dpt melakukan yg terbaik utk dirinya sendiri demi masa depannya. Kami sekeluarga akan mendoakan kejayaanmu. Habis SPM ni..adik saya akan terlibat dgn PLKN siri 7, xdptlaa hang nk dtg kl umah kak yong utk jln2 & rehat2. Nasib laa yaa dik oii.

Akhir skali, yg plg saya tggu apa lg kalo bukan cuti sekolah. Hahahah esk da last day sekolah yahooo. Ermm..bole bercuti pjg..nk buat apa yerk

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin