** Beautiful Life With U **

:: Special Gift ::

Sudah lama kuidamkan hadiah ini....tapi ku pendam kerana belum ada kepentingan. Saya masih setia menggunakan pc yang da berzaman dan masih elok utk dipakai. Sekali sekala...disekolah ada gak dpt gunakan laptop sekolah..siap pki laptop guru besar lg(GB ku yg baik hati)...tu pun bila ada kerja2 atau program yg hendak dibuat.

Pernah saya utarakan kehendak ini pd abg..abg cuma bgtau bila sy smbg blajo baru bole dpt. So alhamdulillah...saya dpt KPLI maka kehendak saya abg tunaikan. Saya anggap ini sebagai special presentlaa..smg laptop pemberian abg ni membawa berkat sepanjang saya menggunakannya.

Saya cuma pilih laptop yg plg murah..asal bole guna. Ni pun antara model terbaru drp Acer. Designnya cantik..specnya pun bagus..so berbaloi2laa dgn harganya siap dpt pelbagai free gift. Acer Aspire model 4741Z using Intel (dia ada Intel @ AMD). Dianya cover non-scratchable..oklaa. Xsangka plak abg belikan gak pd saya bag laptop HP yg cun pd saya. Saya br bercadang nk beli beg lain utk dibawa ke kuliah. Apa2pun saya happy sesgt & tq very much abg....(krn telah byk merealisasikan impian saya)

Blog Widget by LinkWithin