** Beautiful Life With U **

:: Rentetan Harian ::

Makin nak cuti sekolah makin byk benda nk buat rupanya..belum masuk meeting PIBG, KOKU, HEM dan mcm2 lg. So mgguni blk lmbt skitlaa..memandangkan saya ni AJK utk pelbagai aktiviti. Nama pun guru mmg byk terlibat dgn aktiviti sosial..bkn hanya kena pandai mengajar malah kena arif dlm bab2 mengendalikan sesuatu program supaya ianya berjalan dgn lancar. Di antara program yg dibuat mggu ni:
- Mggu pusat sumber
- Lawatan ke SMK SB & LGM
- Perkhemahan Perdana
- Hari Kanak2 sedunia peringkat sekolah
- Hari Akademik 2
- Hi-Tea Tahun 6 & Guru2 thn 6
- Transisi tahun 1

Disebabkan bukan sj badan yg letih..otak pun letih gak, setiap hari Rabu pasti saya amik masa pi jln2 dgn adik saya..kekdg pi tgk wayang hehehhe. Lgpun time ari Rabu tiket wayang murah (tulaa psl)..nak cita2 yg xsakit otak atau bercelaru..sy suka tgk bollywood. Baru2 ni saya tgk Main Aur Mrs Khanna & All the best fun begins..cita ni mmg lawak gila, mmg syok betulla tgk. 1st time saya tgk filem bollywood xsmpi 3 jam. Huh tgk aktor Ajay Devgan..huiishh mcm abg heheh. Depa ni pelakon hindu makin meningkat usia 40 mak aii..makin gantang, segak. Dgn badan yg sasa..alamak puji lebih2 jgn mare yg bang. Target mggu dpn nk tgk filem bollywood London Dreams & Aladdin plak. Janji dgn abg nk tgk cita omputih '2012'..tp mggu ni abg kena kejalaa plak..xpa tggu mggu dpn.

Saya pun setiap mggu bole rest start hari Rabu..psl Isnin & Selasa saya buat tuisyen. Sehari saya buat dlm 2 jam. Saya amik subjek Sains & Math ja. Itupun parents tuh srh sy ajar semua subjek. Xberani plak saya..nanti bebudak xbole fokus and aim sy xsmpi plak. Biarlaa saya tumpukan dulu pd 2 subjek tuh. Lagipun saya minat subjek tuh hehehe. Biasala dlm rest2, sy shopping2 beli apa yg patut..n jln2 cr mkn mesti x lupa punya. Kami try satu donut baru ni..nk tgk sedap kaa idok 'J.Co Donut & Coffee' . Dia lebih krg cam Big Apple, tp truly..'Big Apple' nya donut lg sodap. Xtaulaa apa kandungan doh dia..walaupun ltk kat peti ais still lembut. Gerenti beb..korang bole try sendiri. Lps tuh kami lunch ( nk dkt kul 4 br nk lunch :( ) kat Chicken rice shop. Hahah saya 1st time masuk kedai ni...mgkn org lain da berkali2 kot. Saya amik set yg harganya RM 14.99..set hong kong beef stew tuh. Oklaa not bad. Apa2 pun yg pasti..aktiviti2 ni mmg mengurangkan sedikit stress yg ada..n bersemangat utk keja..keja n keja ;).

Sebelum tu,kat cn saya ltk beberapa gambo sewaktu hari sukaneka dan sukan olahraga kat Stadium Matsushita pd weekend yg lps. Walaupun perbarisan umah merah kalah..tp secara keseluruhannya Umah merah menang yyeeeiii!!!Suka sgt walaupun terpaksa berjemur ditgh panas..mmg da naik belang muka ni dok bg semangat kat murid2 ni. Tahniah pd semua guru2 & murid2 umah merah.

olahragawan 2009 drp umah merah..semua acara bantai masuk n bg markah umah merah naik. Syabas adik Muhd Afif Danish

3 comments:

mesti ko ni tgh bz giler kan...???

teringat aku ms keje dulu, kalau balik umah rasa nk tido awal je...x hengat ape,lena sampai ke pagi...

busy toksah cita laa..lg men'tension'kan aku bila aku seseorg kena buat keja..org lain dlm team ntah kemana. Aku kan junior..xkan nk mensound org senior..slalunya org baru ni mmg slalu kena buli hahah.Tp xsemua guru yg gitu

Ni kira ok lg..xtaulaa aku guru yg tgh smbg blajo,dgn anak2 kecik lg, lps tuh suami jenis outstation..tu lg busy kot

lg satu syah..org ckp blk sekolah bolela tido. Aku pun pepg da aim blk ni nk tido..tp da blk umah xleh nk tido seh..xtaulaa napa

Blog Widget by LinkWithin